Tuki yhtiöltä

Tuki yhtiöltä - Call Center -palvelut
Työskentelemme erilaisten ja erikokoisten yritysten parissa alalla, joka vaatii tietämystä, luottamusta ja taitoa.

Tärkein saamasi tuki yhtiöltämme on huolellinen perehdytys työtehtäviisi ja jatkuva koulutus. Kaikkien työntekijöidemme osalta voidaan määritellä keskeiseksi tavoitteeksi kehittyminen työtehtävässä alansa huipuksi. Sinun kehittymisesi ja onnistumisesi tehtävässä auttaa yritystämme menestymään entistä paremmin. Esimiehesi ja kollegasi tukevat menestystäsi.

Työvälineet Merplastilla on huippuluokkaa. Saat kannettavan tietokoneen 3G -yhteydellä, navigaattorin ja muut tarvitsemasi työkalut. Asiakashallintajärjestelmämme sisältää n. 135 000 asiakkaan tiedot ja olemassa olevan 22 000 asiakkaamme tilaushistorian. Voit helposti hyödyntää asiakastietokantaamme palvellaksesi asiakkaitamme uusien tuotteiden osalta.

Yrityksemme ajanvaraajat toimivat työsi tukena. He varaavat ajat asiakaskäynneille, jolloin sinä voit keskittyä tekemään kauppoja. Valmiiksi sovitut ajat tehostavat työskentelyäsi ja auttavat edelleen huipputuloksiin! Yhteensä tukipalvelumme työllistävät ajanvarauksessa 7 henkeä.

Voit kysyä lisää tarjoamastamme tuesta rekrytoivalta esimieheltä.